Sıkça Sorulan Sorular

Yeni bir e-ticaret mağazası açmak istiyoruz. Sadece PlusCommerce e-ticaret yazılımını satın alabilir miyiz?

Evet, PlusBiz modüler bir yapı olduğundan hizmetlerimizden sadece PlusCommerce e-ticaret özel yazılım ürünümüzü satın alabilirsiniz.

Mevcut e-ticaret sitemizin alt yapısını değiştirmek istiyoruz. Sadece PlusCommerce e-ticaret yazılımını satın alarak mevcut alan adımızı taşıyabilir miyiz?

Evet, sadece PlusCommerce özel e-ticaret yazılım ürünümüzü satın alarak mevcut alan adınızla e-ticaret yapmaya devam edebilirsiniz.

PlusCommerce özel e-ticaret yazılımının teslim süresi ne kadardır?

Firmanızın ihtiyaçları doğrultusunda yapılacak analizler, görsel tasarım, kod geliştirme, testler ve kabul dönemi toplam süresi 4 ila 6 haftadır.

E-ticaret paket uygulamaları ile özel yazılımlar arasındaki temel farklar nelerdir?

Paket yazılımlar ürüne odaklı, müşteri ihtiyaç, beklenti ve hedeflerine göre hızla çözüm üretebilme kabiliyetleri olmayan, isminde de yer aldığı gibi paket halinde ve hazır olarak sunulan yazılımlardır. Özel yazılmlarsa müşterilerin ihtiyaçlarına göre dizayn edilen ve sürekli geliştirmeye açık e-ticaret alt yapılarıdır. Müşteri ihtiyaçları ve performans analizleriyle kullanıcı deneyimleri ve beklentileri dikkate alınarak ilgililerin tümü için optimum sonuçlar doğuran özel çözümler sunar.

PlusCommerce’de kargo, muhasebe, ödeme sistemi gibi entegrasyonlar bulunuyor mu?

PlusCommerce özel e-ticaret yazılımı, içerisinde kargo, ERP, muhasebe, ödeme sistemi entegrasyonlarının tümünü barındıran, sürekli gelişmeye ve genişletilmeye uygun modüler bir alt yapıdır.

PlusCommerce’de müşterilerimize hangi ödeme opsiyonlarını sunabiliriz?

PlusCommerce özel e-ticaret yazılımıyla, kredi kartı, havale/EFT, kapıda ödeme alternatiflerinin tamamını müşterilerinize birer opsiyon olarak sunabilirsiniz.

PlusBiz hizmetlerinin fiyatları hakkında bilgi alabilir miyim?

PlusBiz’de modüler olarak sunulan, dilerseniz 360 derece dilerseniz modüller bazında satın alabileceğiniz tüm ürün ve hizmetler, müşterilerimizin ihtiyaç, beklenti, hedef ve hayallerine göre analizler yapılarak belirlenir. Bu nedenle ürün ve hizmetler paketler halinde sunulmaz ve dolayısıyle fiyatlama, yapılacak analizler sonrasında ortaya çıkar.

E-ticaret mağazamı kendi sunucumuzda barındırabilir miyiz?

Evet, e-ticaret mağazanız için teknik yeterliliği olan dilediğiniz sunucuda barındırma yapabilirsiniz.

Halihazırda kullandığımız e-ticaret alt yapısını kullanarak PlusBiz hizmetlerinden bir veya birkaçını satın alabilir miyim?

Evet, modüler olarak sunulan PlusBiz hizmetlerinin tamamını ve/veya ihtiyaç duyduğunuz hizmetleri satın alabilirsiniz. Başka bir deyişle hangı e-ticaret alt yapısını kullanırsanız kullanın, PlusAssist, PlusManage, PlusLogistics, PlusSupply ve PlusCorparate hizmetlerimizi bütünleşik olarak veya tek tek satın alabilirsiniz.

PlusManage ve PlusLogistics hizmetlerini satın almak istiyoruz. Bu hizmetleri hangi süreler için satın alabiliriz?

PlusBiz’de sunduğumuz tüm hizmetler için mimimum sözleşme süreleri 1 yıldır. Sözleşme süreleri sonunda, yine mimimum 1 yıllık süreler için sözleşmeler uzatılabilmektedir.

Sözleşme süreleri sonunda satın almış olduğumuz hizmetleri kendi bünyemizde sürdürmeye karar verirsek süreç nasıl işleyecektir?

PlusBiz’den satın almış olduğunuz hizmetlerin tamamını ve/veya birkaçını kendi işletmeniz bünyesinde devam ettirmeye karar verdiğinizde, söz konusu hizmet(ler) ile ilgili tüm operasyonel işlem, şifre ve dökümantasyonlar yetkili personele devredilerek teslim edilecektir. PlusBiz ekibi, geçiş süresince yetkili personele gerekli danışmanlık ve destek hizmetini veremeye devem edecektir.

PlusManage hizmetinde reklam ve pazarlama bütçelerini nasıl oluşturuyorsunuz?

E-ticaret mağazanızın ihtiyaç ve hedeflerine göre tarafınızdan belirlenecek reklam ve pazarlama bütçelerini sizin adınıza yönetiyor, raporluyor ve bütçeniz çerçevesinde optimum geri dönüşler almanıza yardımcı oluyoruz.

Reklam satın alınan mecralara ödeme ne şekilde yapılıyor?

PlusManage hizmetimizi satın almanız halinde, belrlediğiniz reklam bütçelerini sizin adınıza yönetiyor ve raporluyoruz. Bu çerçevede reklam satın alınan mecralara yapılacak ödemeler, tarafınızdan ve direk reklam mecrasına yapılmaktadır.

PlusLogistics hizmetinizde verdiğiniz servislerin detayları nelerdir?

PlusLogistics, e-ticaret mağazanızda satışa sunduğunuz ürünlerin fiziksel olarak elleçlenmesi, depolanması, paketlenmesi, çift taraflı kargo süreçlerinin yönetilmesi servislerinin bütünleşik olarak verildiği bir hizmettir.

PlusSupply hizmetinizde tedarikçiye ulaşma, başvuruda bulunma ve iletişimin diğer süreçleri ne şekilde işliyor?

PlusSupply hizmetimiz, “önce sat, sonra tedarik et” modeliyle çalışmak isteyen e-ticaret mağazalarıyla, tedarikçilerin bir araya geldiği online bir platformdur. Platform üzerinden ürünlerini satmak istediğiniz tedarikçiye başvuruda bulunabilir, ilgili tedarikçinin onaylamasıyla birlikte söz konusu ürünleri sitenizde satışa sunabilirsiniz. İletişim de dahil olmak üzere mağaza ve tedarikçi arasındaki tüm süreçler platform üzerinden yönetilebilmektedir.

PlusCommerce e-ticaret yazılımı ile kuracağımız online mağazamızdaki ürünleri pazar yerlerindeki mağazalarımıza entegre edebiliyor muyuz?

Evet, PlusCommerce özel e-ticaret yazılımı ile, HepsiBurada, n11 ve GittiGidiyor pazaryerlerindeki mağazalarınızı tek bir panelden yönetebilirsiniz.

PlusCommerce e-ticaret yazılımı ile kuracğımız online mağazamızdaki ürünlerin datalarını farklı e-ticaret mağazalarıyla paylaşarak online bayilikler verebiliyor muyuz?

Evet, PlusCommerce özel e-ticaret yazılımı, XML üreterek dilediğiniz e-ticaret sitelerine online bayilikler vermenize olanak sağlamaktadır. Aynı zamanda, dilerseniz PlusSupply hizmetimizden de faydalanarak, mağazanızın platform üzerinde tedarikçi olarak tanımlanmasını sağlayabilir ve onlarca e-ticaret mağazasının sizden ürün tedarik edilebilmesini sağlayabilirsiniz.

 
E-ticaret Yazılımı - PlusCommerce
PlusAssist Logo
PlusManage Logo
PlusLogistics Logo
PlusSupply Logo
PlusCorporate Logo